Facebook testira svoje reklame i na besplatnim mobilnim aplikacijama

Facebook testira servis u kome bi se Facebook reklame prikazivale na besplatnim third-party mobilnim aplikacijama. Facebook navodi da će koristiti svoj sistem "ciljanja" kako bi reklame i oglasi, koji se pojavljuju u aplikacijama, bili relevantni. Soc-net gigant je dovoljno iskusan i svakako zna kako da donese korisniku stvari koje ga intere

Facebook testira servis u kome bi se Facebook reklame prikazivale na besplatnim third-party mobilnim aplikacijama. Facebook navodi da će koristiti svoj sistem “ciljanja” kako bi reklame i oglasi, koji se pojavljuju u aplikacijama, bili relevantni. Soc-net gigant je dovoljno iskusan i svakako zna kako da donese korisniku stvari koje ga interesuju, a ovaj potez će Facebooku pomoći da privuče oglašivače, dok će manjim developerima omogućiti da unovče svoj rad. U prošlosti, Facebook je radio sa third-party reklamnim mrežama, ali ovoga puta sam Facebook je reklamna mreža i radi i sa oglašivačima i sa izdavačima. Facebook je istakao da više ne traži partnere, te da je ovaj sistem reklamiranja omogućen odabranim oglašivačima i partnerima, ali je otvoren za buduću saradnju u daljim testiranjima servisa.  

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.