Facebook testira servis u kome bi se Facebook reklame prikazivale na besplatnim third-party mobilnim aplikacijama. Facebook navodi da će koristiti svoj sistem “ciljanja” kako bi reklame i oglasi, koji se pojavljuju u aplikacijama, bili relevantni. Soc-net gigant je dovoljno iskusan i svakako zna kako da donese korisniku stvari koje ga interesuju, a ovaj potez će Facebooku pomoći da privuče oglašivače, dok će manjim developerima omogućiti da unovče svoj rad. U prošlosti, Facebook je radio sa third-party reklamnim mrežama, ali ovoga puta sam Facebook je reklamna mreža i radi i sa oglašivačima i sa izdavačima. Facebook je istakao da više ne traži partnere, te da je ovaj sistem reklamiranja omogućen odabranim oglašivačima i partnerima, ali je otvoren za buduću saradnju u daljim testiranjima servisa.
Facebook testira svoje reklame i na besplatnim mobilnim aplikacijama
Facebook testira servis u kome bi se Facebook reklame prikazivale na besplatnim third-party mobilnim aplikacijama. Facebook navodi da će koristiti svoj sistem "ciljanja" kako bi reklame i oglasi, koji se pojavljuju u aplikacijama, bili relevantni. Soc-net gigant je dovoljno iskusan i svakako zna kako da donese korisniku stvari koje ga intere