Apex Legends je zvanično dostupan tek nedelju dana, a početni uspeh igre će kompaniji EA omogućiti da povrati vrednost svojih akcija nakon razočaravajućeg finansijskog izveštaja za treće tromesečje.Igra, koju je razvio Respawn studio, je tokom nedelju dana od objave privukla preko 25 miliona igrača na svim platformama. Pre toga je tokom vikenda dostigla dva miliona igrača koji su naslov igrali u isrom trenutku. Poređenja radi, PUBG je u jeku svoje popularnosti uspevao da dostigne 3,2 miliona igrača u istom trenutku.
Kasnije tokom nedelje, Respawn planira da proslavi Dan zaljubljenih sa nizom limitiranog loot sadržaja, dok se za igru u martu spremaju veliki planovi. Očekuje se i implementacija “Battle Pass” sistema, kao i nove legende, oružja, loot i drugo.Takođe, najavljeno je da bi Apex Legends uskoro mogao stići i na mobilne uređaje, što će sigurno dodatno popularizovati naslov.Izvor: Overlock3d
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije