Crytek: DirectX 12 bi mogao podstaći Virtual Reality gejming

Jedna od najvećih promena u svetu tehnologija na gejming polju jeste dolazak DirectX 12 standarda, koji će biti korišćen na Windows 10 računarima i Xbox One konzolama

Jedna od najvećih promena u svetu tehnologija na gejming polju jeste dolazak DirectX 12 standarda, koji će biti korišćen na Windows 10 računarima i Xbox One konzolama, i koji bi mogao da podstakne novu tražnju, ali i nove trendove. Izvrši producent kompanije Crytek Ilajdža Frimen kaže da nove tehnologije vidi kao podsticaj za VR gejming. Tvrdi da će svakako biti benefita od boljih optimizacija, te da će igrama biti lakše da isporučuju konzistentno visok frejm-rejt.
U tom smislu, naročito naglašava značaj eliminisanja API overhead-a i tvrdi da će to puno pomoći prilikom stvaranja zahtevnih i kompleksnih VR svetova. DirectX 12 bi trebao da donese i čitav spektar različitih unapređenja, ali postoje i tehnologije koje nisu dale očekivane rezultate. Prema navodima Frimena, jedna od takvih tehnologija jeste cloud gejming. Očekuje se da prvi Virtual Reality uređaji/kontroleri budu dostupni krajem ove i početkom naredne godine.
vive_3220261b.jpg
Prvo rešenje koje bi trebalo postati komercijalno dostupno, kako trenutno stvari stoje, jeste Vive, koji su zajedno razvili Valve i HTC. Cena u ovom trenutku nije poznata. Nakon toga bi početkom 2016. godine i famozni Oculus Rift trebao da postane dostupan. Takođe, Sony radi na Project Morpheus rešenju, ali će ono biti dostupno samo vlasnicima PlayStation 4 konzola. Microsoft radi na Hololensu, augmented reality rešenju koje će inicijalno biti ponuđeno korporativnim korisnicima.
Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi