DirectX 11 zakrpa za Crysis 2 stiže sledeće nedelje

U sklopu ovoga naći će se i paket tekstura visoke rezoluciji koji će biti moguće pokrenuti kako na DX11, tako i na DX9 hardveru. Jedini uslov je (moćna) grafička karta sa najmanje 1GB memorije i 64-bitni (Windows) operativni sistem.

Kompletna lista unapređenje:
 

DirectX 11 rendering API support,

U sklopu ovoga naći će se i paket tekstura visoke rezoluciji koji će biti moguće pokrenuti kako na DX11, tako i na DX9 hardveru. Jedini uslov je (moćna) grafička karta sa najmanje 1GB memorije i 64-bitni (Windows) operativni sistem.

Kompletna lista unapređenje:
 

DirectX 11 rendering API support, as well as a DirectX 11 benchmark. 

Tessellation and displacement mapping. 

Realistic contact shadows with variable penumbra. 

High quality HDR motion blur. 

Sprite based bokeh depth of field. 

Parallax occlusion mapping. 

Enhanced water rendering using tessellation and displacement mapping. 

Real time local reflections. 

Improved art assets on all fronts, including a high resolution texture package. 

Additional bug fixes and balance tweaks for multiplayer and general optimisation.
 


 

Čini se da će ovaj „beslpatan dodatak“ doneti sve ono što smo očekivali da je deo „standardne opreme“ sa kojom je igra trebala u startu da bude „opremljena“. Zakrpa će biti dostupna za preuzimanje u toku naredne nedelje.
 

Izvor: NeoGAF

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi