Ono što je posebno interesantno sa Hogwarts Legacy je što neverovatne brojke ne pokazuju znake smirivanja kako se približavamo datumu premijere. Prema zvaničnim brojkama na Steam platformi samo CS:GO se bolje kotira, ali je u pitanju besplatna igra koja je tu već više od 10 godina.
Prvi pravi konkurent novom Hari Poter naslovu je Modern Warfare 2. Na Steam platformi, ova igra je prva sledeća plaćena igra ispod Hogwarts Legacy. Amazon je izlistao kao najbolje prodavanu igru na PS5 sada, ispred Dead Space remake i Sonic Frontiers, odnosno broj 2 za Xbox Series X/S, tik iza Modern Warfare 2, piše Forbes.
Jedan izuzetak od dominacije Hogwarts Legacy je na Nintendo Switch platformi, gde je navedena kao tek 33. najprodavanija igra na Amazonu, iza desetina drugih naslova. Razlog za to je taj što Switch verzija igre dolazi 25. jula.
Hogwarts Legacy konkurencija
Za razliku od drugih velikih igara koje očekujemo u 2023. godini, Starfield, Spider-Man 2, Final Fantasy XVI i The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, Hogwarts Legacy se objavljuje na svim platformama. Druge velike igre ove godine ovog tipa su Diablo 4 i Suicide Squad: Kill the Justice League, ali čini se da bi Hogwarts Legacy mogao da ih sve pobedi.
Kao i uvek, napomenućemo da se sve ovo dešava u svetlu izuzetno žestokog kulturnog rata u kome su mnogi onlajn prodavci rešili da ne prodaju Hogwarts Legacy, jer je DŽ. K. Roling, više puta zastupala anti-trans stavove u poslednjih nekoliko godina. Nasuprot tome, postoje kupci koji tvrde da će kontroverza samo pomoći igri da se proda u više primeraka.
Velika većina potencijalne baze igrača ili nije svesna ili prosto ignoriše ovu problematiku, a potpuno razumljivi stav je taj što konačno dobijamo veliku Hari Poter igru otvorenog sveta na koju smo čekali više od dvadeset godina. Ako nas pitate, to je potpuno dovoljan razlog da3 se igra proda u više od 20 miliona kopija.
Mač sa dve oštrice
Pitanje koje sada treba postaviti nije koliki će hit biti Hogwarts Legacy po brojkama prodatih igara, već da li će igra opravdati ogromne nade koje obožavaoci imaju. Ukoliko opravda očekivanja, postavlja se pitanje do kojih brojki prodaja može ići u veoma konkurentnoj godini pred nama. Uostalom, znaćemo više kako se budemo približavali 10. februaru.