Microsoft testira AI verziju Quake II igre, početak nove Xbox AI ere

Microsoft dozvoljava korisnicima da isprobaju Muse AI kroz tech demo Quake II u pregledaču. Ovaj eksperiment otkriva budućnost razvoja igara pomoću veštačke inteligencije

Microsoft testira AI verziju Quake II igre, početak nove Xbox AI ere

Microsoft je ranije ove godine predstavio svoju viziju budućnosti gaminga kroz novu eru Xbox AI, predvođenu modelom veštačke inteligencije pod nazivom Muse. I dok je u početku delovalo da je reč o eksperimentalnom projektu unutar Microsoft Research-a, sada je svima koji koriste Copilot omogućeno da se upoznaju sa Muse-om kroz igrivu, AI-generisanu verziju legendarne pucačine Quake II.

Radi se o tehnološkom demou unutar inicijative Copilot for Gaming, u kojem je Quake II rekonstruisan pomoću veštačke inteligencije i može se igrati direktno iz internet pregledača. Verzija je, naravno, veoma osnovna neprijatelji su zamućeni, interakcije ograničene, a i samo trajanje igranja je vremenski ograničeno od strane Microsofta.

Ipak, reč je o značajnom koraku napred. Dok je Muse AI ranije demonstriran u rezoluciji od 300 x 180 piksela pri 10 fps, novi demo radi na mnogo upotrebljivijem frejmrejtu i u rezoluciji od 640 x 360. I dalje je to daleko od pune igre, ali dovoljno da se nasluti potencijal.

https://twitter.com/geoffkeighley/status/1908593030141202635?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1908593030141202635%7Ctwgr%5Edfd30ab7536eca95f9285819d68515c84c9af749%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.lowyat.net%2F%3Fp%3D347161

Cilj Muse modela je da pomogne developerima u bržem prototipisanju igara. Kada je model predstavljen u februaru, Microsoft je najavio da istražuje kako bi AI mogao da unapredi klasične igre baš poput Quake II i prilagodi ih savremenom hardveru.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

„Možete zamisliti svet u kojem modeli mogu učiti kako funkcionišu stare igre pomoću video i gameplay podataka, bez potrebe da originalni engine radi na originalnom hardveru,“ izjavio je izvršni direktor Xbox divizije, Fil Spenser. „Govoreći o očuvanju igara, ovakvi modeli nude ogroman potencijal da se nasleđe starih igara sačuva i učini dostupnim na modernim platformama.“

Prethodno je Muse bio treniran na igri Bleeding Edge, a sada je jasno da se učenje proširuje i na druge naslove. Microsoft najavljuje još ovakvih kratkih AI igrivih iskustava putem Copilot Labs, a tu je i nova funkcija u razvoju Copilot kao gejming trener. Ideja je da AI asistent u realnom vremenu prati igru koju igrate i pruža savete, uputstva i pomoć, funkcija koja će prvo biti dostupna korisnicima u okviru Windows Insider programa, kroz Copilot Vision.

Ako su Muse i Quake II samo početak, svet igara bi uskoro mogao ući u potpuno novu eru gde se klasici oživljavaju, a novi naslovi kreiraju uz pomoć veštačke inteligencije, piše The Verge.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.