Od gurua svemirskih simulacija stiže Star Citizen: Squadron 42 PC ekskluziva

Šta više, ne samo da je otkrio sve ono što želi da postigne sa njom, već je sa sobom doneo i rani “build” i demonstrirao igru u pokretu punih 30 minuta, na konfiguraciji sa GeForce GTX 670 grafičkom kartom. Ono što smo videli i čuli nas je prosto oduvalo! Prva stvar koja se da primetiti

Šta više, ne samo da je otkrio sve ono što želi da postigne sa njom, već je sa sobom doneo i rani “build” i demonstrirao igru u pokretu punih 30 minuta, na konfiguraciji sa GeForce GTX 670 grafičkom kartom. Ono što smo videli i čuli nas je prosto oduvalo! Prva stvar koja se da primetiti je apsolutno fantastična grafika (modifikovani CryENGINE 3) i količina detalja koja je utkana u svaki pedalj svemira, počev od opreme pilota, preko spoljašnosti i detaljne unutrašnjosti kokpita, pa do sitnih detalja na džinovskim svemirskim nosačima. U zavisnosti klase, odnosno veličine, brodovi su sastavljeni  od par stotina hiljada, pa do nekoliko miliona poligona, što su (ako niste upućeni) impresivne brojke. Pritom, ovde ne mislimo samo na grafiku, već na kompletnu vizuelnu prezentaciju. Atmosfera je na neverovatan način produbljena detaljima kao što su animacije ulaska u kokpit, u kome je svaka izdata komanda oživljena vizuelnom interakcijom pilota sa intrumentima u kokpitu.
 

 

Napredan fizički model je još jedna stvar koja je svetlosnu godinu daleko od onoga što smo navikli da vidimo i iskusimo u sličnim igrama. Svaki brod je sastavljen od zasebnih delova koji mogu biti oštećeni ili u potpunosti uništeni. Tako možete ostati bez jednog ili više motora, oklopa, oružja ili dela krila, što će se direktno odraziti na performanse vaše bebice. Uništite neprijatelju jedan od nekoliko naizgled beznačajnih motorčića koji služi za rotiranje broda i drastično ćete smanjiti ili ograničiti njegove manevarske sposobnosti. Sve to možete videti u drugoj polovini jednočasovne prezentacije sa GDC-a.
 

Star Citizen je zapravo MMO koji će se dobrim delom ugledati na sve ono što je ArenaNet primenio na Guild Wars 2. Tako će se igra voditi “buy to play” modelom, što znači da nakon kupovine igrač neće morati da izdvaja novac za mesečnu pretplatu i sav novi sadržaj će dobijati besplatno. Sistem mikrotransakcija će biti ograničen na stvari koje ne donose prednost igraču nad drugim igračima, već su tu da mu u zamenu za keš omoguće da dodatno personalizuju iskustvo. Ovim bi igra trebala da izbegne najomraženiji aspekt ovog sistema, a da pritom u kontinuitetu generiše sredstva potrebna za stvaranje novog sadržaja.
 

 

Interesantan je i način na koji Roberts planira da osvežava igru novim sadržajem. Može se reći da će primeniti model koji je popularizovao Minecraft, a kojim se trenutno služi i mali tim koji radi na samostalnoj verziji DayZ-a. Naime, Roberts planira da igru izda u igrivom stanju, ali ne u potpunosti završenu, da bi je zatim konstantno obogaćivao novim sadržajem, bilo da su u pitanju novi delovi za brodove, sami brodovi, svemirske stanice ili čitavi zvezdani sistemi. Roberts je otkrio i neke detalje o strukturi priče, ekonomiji i drugim aspektima igre, a na samom kraju je odgovarao i na interesantna pitanja publike.

Očekivano, za ovako ambiciozan projeka biće mu potrebna pozamašna suma keša, preciznije – 2 miliona dolara. Ovaj novac planira da prikupi donacijama igrača preko zvaničnog sajta igre, odnosno po sistemu nalik onom koji koristi Kickstarter. Ipak, Roberts je uspeo da privuče i neke neimenovane sponzore koji će obezbediti solidan deo potrebnih sredstava. Star Citizen: Squadron 42 će se pojaviti tokom 2014. godine.
 

Izvor: Gamespot / Roberts Space Industries

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi