Pogledajte 11 minuta gejmpleja iz Assassin's Creed: Unity

U predstojećem naslovu nema linearnih staza ili uskog dizajna nivoa koji bi vas primoravali na određeni put, poručuje kreativni direktor ove igre.

“Studirajte svoju okolinu i osmislite sopstveni plan. Ja nisam ovde da držim vašu ruku” poručuje karakter na početku novog Assassin’s Creed: Unity gejmplej demoa. Kreativni direktor Aleks Amansio objašnjava u novom vodiču objavljenom na Gamescom 2014 događaju da “nema linearnih staza ili uskog dizajna nivoa koji bi vas primoravali na određeni put”. Umesto toga, misije se događaju u onome što Amansio naziva “black box”, gde sve zavisi od odluke igrača i njegovog formiranja sopstvenog metoda eliminacije mete. Biće više načina da se to uradi, uključujući i sporedne misije gde ćete moći da pratite korumpirane zvaničnike i prisluškujete ih za više informacija o tome gde će vaša meta biti. Amansio je naglasio da postoji čak deset mogućih ulaza ka vašem cilju u Notr-Damu, a dok su neki na nivou tla, neki su iznad a neki podzemni

Izvor: Eurogamer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi