Igra je u razvoju već tri godine i primarna platforma je X360. Međutim, podrška za Kinect kontrole neće biti implementirana, a isto važi i za Move za PS3.
Već znamo da Tommy ovog puta neće biti za okidačem vanzemnaljskog oružja, jer je igrač u ulozi Killian Samuels-a, zatvorskog čuvara koga smo na kratko imali prilike da vidimo u prvom live-action trejleru.
Prey 2 neće imati multiplayer, a kao razlog Humena Head Studios navodi da su u potpunosti želeli da se fokusiraju na single player i igračima pruže kvalitetnu avanturu.
Interesantno je da su strogo linearni nivoi sada zamenjeni velikim okruženjima potpuno otvorenim za istraživanje, pa će igrač moći da ide gde god poželi i da razgovara sa kim želi.
Okruženje će sada igrati veliku ulogu, a skrivanje i šunjanje u senkama će biti neophodni ako želite da ostanete neprimećeni.
Studijo otvoreno priznaje da je Prey 2 inspirisan igrama kao što je Mass Effect, Riddick i Blade Runer, a najviše DICE-ovim hitom Mirror's Edge, što znači da će se Killian kretati i koristiti okruženje kao Faith u parkur stilu. Zapravo, u magazinu stoji da će Killian biti mnogo fleksibilniji i gipkiji od ove heroine.
Dizajn nivoa je vrlo sličan onom iz Mass Effect igara (kao i izgled vanzemaljaca), dok će akcija i napucavanje biti nalik onima iz Killzone 2.
Tu je i “looting” koji Human Head poredi sa onim iz pucačine Borderlands, a predmete i prikupljen novac je moguće trošiti na unapređivanje oružja i oklopa.
Vizuelno, Prey 2 neće pomeriti granice, pa će grafika biti na pola puta između Mass Effect i Bioshock igara.
Dakle, već sada znamo da će igra više ličiti na Mass Effect nego na Prey, kako po dizajnu, tako i po nekim RPG elementima, dok su ostali aspekti uglavnom kopije pozitivnih stvari koje su krasile gore navedene igre. Ostaje da se nadamo da će sve ovo biti lepo uklopljeno i umotano u interesantnu priču. Više detalja možete naći na linku ispod.
Izvor: GAF