Rise of the Tomb Raider je tri puta veći od prethodnika i nema učitavanja

Ono što je takođe veoma zanimljivo, je potvrda iz razvojnog tima da neće biti ekrana učitavanja koji odvajaju različite zone u igri.

Crystal Dynamics razvojni tim koji radi na igri Rise of the Tomb Raider potvrdio je da je nova igra tri puta veća od prethodnika. Međutim, ono što je takođe veoma zanimljivo, je potvrda iz razvojnog tima da neće biti ekrana učitavanja koji odvajaju različite zone u igri. Rise of the Tomb Raider je otkriven još pre godinu dana na Gamescom 2014 događaju, a Crystal Dynamics nam je od tada davao najrazličitije vrste detalja o predstojećoj igri.
Nakon što smo videli gejmplej video na E3 2015, studio se priprema za novo veliko otkrivanje na Gamescomu 2015 koji se održava krajem nedelje. Rise of the Tomb Raider će debitovati na Xbox One konzoli 10. novembra, dok će gejmeri na PS4 konzoli i računarima morati da sačekaju sledeću godinu za ovaj naslov.
E3 2015: Rise of the Tomb Raider stiže 10. novembra (video)
Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi