“Mislim da kada budete videli igru kao što je DOTA 2, shvatićete da razvojni timovi i danas mogu više toga da izvuku iz Source endžina nego što to mogu druge kompanije iz svojih novih endžina. Smatram da ovaj model inkrementalnog ažuriranja veoma dobro funkcioniše za nas.”
Gejb je negirao i na glasine da Valve želi da se takmiči sa Epic-om i njihovim Unreal endžinom u licenciranju tehnologije drugim kompanijama. “Srećni smo kada neki studio želi da koristi naš endžin, ali mi to ne forsiramo na mišiće kao što to Epic Games radi.”
“Nekoliko ljudi je koristilo naš endžin, a mislim da će i još nekoliko njih učiniti isto sada kada imamo i PS3 verziju.”
Source Engine je debitovao daleke 2004. godine u igri Half-Life 2, a zatim i u svim ostalim važnim Valve naslovima, uključujući oba epizodna nastavka pomenutog hita, Counter Strike: Source, Portal (2), Team Fortress 2 i Left 4 Dead (2) igrama.
Izvor: Eurogamer