Xbox Game Pass nije za svakoga, Fil Spenser objašnjava ulogu servisa u Xbox strategiji

Game Pass je dobra opcija za određene ljude. Nije za svakoga

Xbox Game Pass nije za svakoga, Fil Spenser objašnjava ulogu servisa u Xbox strategiji

U nedavnom intervjuu, Fil Spenser, izvršni direktor Microsoft Gaminga, ponudio je otrežnjujuće iskren pogled na Xbox Game Pass, popularni servis za pretplatu na igre koji često izaziva oprečna mišljenja među igračima i stručnjacima iz industrije.

Iako se Game Pass često opisuje kao najbolja vrednost u svetu igara, Spenser jasno ističe da servis nije zamišljen kao univerzalno rešenje:

Spenser navodi primer korisnika koji tokom godine igraju jednu ili dve igre. Za njih je logičnije da kupe te igre, umesto da plaćaju mesečnu pretplatu. Za takve igrače, Game Pass nije najbolji model.

Fokus na izbor i fleksibilnost

Spenser ističe da Microsoft nije fokusiran isključivo na uspeh Game Pass-a, već na širu sliku: povećanje broja sati provedenih u igrama i dovođenje novih igrača u ekosistem Xbox-a. Po njemu, Game Pass je samo jedna od opcija, pored besplatnih igara, direktne kupovine, popusta i ostalog.

Takođe, napominje da su najveće stope rasta zabeležene na PC-ju i u „cloud“ sektoru, dok konzole ostaju stabilan, ali zasićen deo tržišta.

Prednosti Game Pass-a koje korisnici vole

Mnogi igrači, uključujući i autora ovog teksta, navode da Game Pass omogućava:

  • Pristup stotinama igara za fiksnu mesečnu cenu
  • Igranje skupih novih igara bez dodatnog troška (npr. Doom The Dark Ages, South of Midnight itd.)
  • Isprobavanje manjih i eksperimentalnih igara bez rizika (npr. Pentiment, Hi-Fi Rush, Bramble)
  • Jednostavnu dostupnost igara na više uređaja (PC, Xbox, cloud, pa čak i Firestick)
Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Međutim, nije sve tako ružičasto. Iako je Hi-Fi Rush postigao veliki uspeh na Game Pass-u, studio Tango Gameworks koji ga je razvio, ipak je zatvoren. To je izazvalo sumnju u to da li uspeh na Game Pass-u donosi dugoročnu održivost za male programerske kuće.

Takođe, deo Xbox publike razvija nerealna očekivanja da svaka igra mora biti na Game Pass-u da bi preživela, što stavlja pritisak na nezavisne programere i potkopava vrednost igara van servisa.

Fil Spenser jasno daje do znanja da Game Pass nije zamišljen da zameni sve druge modele igranja. On želi da igrači imaju izbor, bilo da kupuju, rentiraju kroz pretplatu, igraju besplatne igre ili koriste cloud. Xbox Game Pass je deo šire strategije, a ne cilj sam po sebi, piše Windows Central.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.