Korisnici Apple-ovog iPhone su najlojalniji svom brendu

Britanski Telegraph u nedelju je preneo istraživanje kompanije GfK koje je pokazalo da je Apple znanto bolji u izgradnji lojalnosti sa svojim kupcima od svojih rivala. Izraženo u procentima, 84% iPhone korisnika reklo je da bi opet uzelo takav uređaj kada bi menjali svoj, dok je 60% korisnika smartfona sa Google-ovim Android operat

Britanski Telegraph u nedelju je preneo istraživanje kompanije GfK koje je pokazalo da je Apple znanto bolji u izgradnji lojalnosti sa svojim kupcima od svojih rivala. Izraženo u procentima, 84% iPhone korisnika reklo je da bi opet uzelo takav uređaj kada bi menjali svoj, dok je 60% korisnika smartfona sa Google-ovim Android operativnim sistemom reklo da bi opet uzelo smartfon koji ima taj operativni sistem. Nasuprot tome, samo 48% ljudi koji koriste uređaje kompanije Research In Motion reklo je da bi ostalo lojalno svojim Blackberry uređajima. Rajan Garner iz kompanije GfK rekao je da je u toku žurba da se izgrade pozicije na tržištu jer je to krucijalno za budući uspeh, a tu tvrdnju potkrepljuje činjenicom da u proseku 63% korisnika se “lepi” za tip telefona koji koriste. 

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi