Kompanija MSI objaviće ovih dana nekoliko Windows 8 notebook računara na više tržišta, navodi sama kompanija dodajući da je 50% proizvodnje za sopstveno brendiranje a 50% za klijente van brenda. Pošto u protekle tri godine MSI nije imao očekivan učinak na tržištu notebook računara sa strategijom držanja punog asortimana proizvoda, kompanija je usmerila fokus uglavnom na laptopove srednje klase i na high-end igračke modele kako bi izbegla direktno cenovno takmičenje protiv premum brendova. Pored G serije high-end igračkih notebook računara, MSI će takođe objaviti nekoliko multimedijalnih laptopova iz C serije i ultra-tankih modelA X serije. Takođe, u ovom periodu pojaviće se i 11,6-inčni S20, uređaj koji kombinuje ultrabook i tablet funkcije po ceni od 1000 dolara. Što se tiče Windows 8 baziranih tableta, kompanija ostaje konzervativna po tom pitanju, jer MSI još nije napravio strategiju ulaska na to tržište.