Ford menja planove za električna vozila, fokusira se na hibride i pristupačne opcije

Ford prilagođava svoju strategiju za električna vozila u Americi, uvodeći hibride i pristupačnije modele

Ford menja planove za električna vozila, fokusira se na hibride i pristupačne opcije

Ford je u sredu priznao da tržište električnih vozila u Americi nije onakvo kakvo je očekivao: kupci sve više obraćaju pažnju na cenu vozila, a zabrinuti su i zbog dometa koji je kod električnih automobila problematičan. Zbog toga Ford uvodi velike promene u svoje planove za električna vozila, fokusirajući se na hibride i pristupačnost.

Kompanija je u sredu najavila da prilagođava svoje planove za budućnost koji se tiču vozila u Severnoj Americi kako bi uključila širi spektar električnih opcija, uključujući niže cene i duži domet.

Ford je odustao od planova za svoju sledeću liniju potpuno električnih SUV-ova, zamenjujući ih hibridnim modelima, koji obično nude kraći domet na bateriji, ali duži ukupni domet kada se kombinuju sa benzinskim motorom.

Ovaj plan će koštati kompaniju najmanje 400 miliona dolara jer mora otpisati proizvodnu opremu koju je postavila za izgradnju električnih SUV-ova koje više ne planira da proizvodi. Ford je naveo da bi ih promena planova mogla na kraju koštati više od 1,5 milijardi dolara.

Hibridni automobili za sada najracionalniji izbor, tvrdi Ford

Međutim, kompanija je takođe izjavila da će poboljšati nabavku baterija i povećati efikasnost proizvodnje kako bi uštedela na troškovima. Ubuduće će samo 30% godišnjih kapitalnih izdataka kompanije biti posvećeno isključivo električnim vozilima, u poređenju sa prethodnih 40%.

Ford zaostaje za Teslom u proizvodnji EV-a u Americi, ali njegov EV biznis raste. Ford F-150 Lightning je najprodavaniji električni kamionet u Sjedinjenim Državama. Ipak, vozila sa hibridnom tehnologijom postaju sve popularnija u Americi, pa je Ford odlučio da se prilagodi potrebama kupaca danas.

„Mnogo smo naučili kao drugi po redu brend električnih vozila u SAD-u o tome šta kupci žele i cene, i šta je potrebno da bismo se takmičili sa najboljima na svetu u dizajnu efikasnom u pogledu troškova.Napravili smo plan koji našim kupcima daje maksimalan izbor i koristi naše prednosti,“ rekao je izvršni direktor Forda, Džim Farli, u saopštenju.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Ford će nastaviti da proizvodi električna vozila, ali sporijim tempom. Sledeći Fordov ulazak u liniju EV biće električni komercijalni kombi koji dolazi 2026. godine. To bi moglo pomoći Fordu da se takmiči sa Rivian-om, koji ima ugovor sa Amazonom, što je učinilo njegove električne kombije sveprisutnim širom Amerike.

Nakon toga, Ford će razviti ono što naziva „revolucionarnim“ električnim kamionom, koji je kodno nazvan „Projekat T3“. Planira da predstavi ovaj kamion, koji će imati dvosmerno punjenje (može puniti vaš dom tokom nestanka struje) i poboljšanu aerodinamiku, u drugoj polovini 2027. godine. To je kasniji datum od prvobitno planiranog, ali Ford je naveo da će poboljšanja u proizvodnji baterija pomoći da se smanji cena kamiona do tada, prenosi CNN.

„Pristupačno električno vozilo počinje sa pristupačnom baterijom,“ rekao je Farli. „Ako niste konkurentni po pitanju cene baterije, niste konkurentni.“

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi