Mercedes-Benz bez vozača i do 100 km/h od 2025. godine

Mercedes-Benz najavljuje unapređenje svog Level 3 sistema autonomne vožnje, Drive Pilot, povećavajući operativnu brzinu sa 60 km/h na 100 km/h od početka 2025. godine, dostupno kao ažuriranje za modele S klase i EQS

Mercedes-Benz bez vozača i do 100 km/h od 2025. godine

Mercedes-Benz nastavlja da razvija svoj sistem autonomne vožnje nivoa 3, nazvan *Drive Pilot*, koji je premijerno predstavljen kao opcija na modelima S klase i EQS u Nemačkoj i SAD tokom 2024. godine. Samo nekoliko meseci nakon lansiranja, Mercedes je najavio da će od početka 2025. godine operativna brzina sistema biti povećana sa 60 km/h na 100 km/h. Vlasnici vozila sa ovim sistemom dobiće ažuriranje putem OTA (over-the-air) ili prilikom posete servisu.

Mercedes je najavio da će *Drive Pilot* sistem biti posebno re-sertifikovan od strane nemačke Savezne transportne vlasti do kraja 2024. kako bi omogućio povećanje ograničenja brzine, a prve isporuke sa ovim unapređenjem očekuju se početkom 2025. godine.

I pored nadogradnje, cena ove opcije na modelu S klase ostaje nepromenjena, počevši od 5.950 evra na nemačkom tržištu. Ova cena uključuje opremanje svim potrebnim sistema na vozilu kako bi se omogućila homologacija ovog sistema i buduća sertifikacija u SAD, uključujući i specijalna plava spoljašnja svetla.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Podizanjem limita brzine, *Drive Pilot* će, prema navodima kompanije, postati najbrži sistem autonomne vožnje nivoa 3 na svetu u serijskim vozilima. Ovaj sistem se razlikuje od drugih asistencijskih sistema jer, pored kamera, radara i ultrazvučnih senzora, koristi i LiDAR, ključan za prepoznavanje okoline ispred vozila. Sistem takođe ima visoku računarsku moć, omogućavajući preciznu analizu u realnom vremenu.

Mercedes sa *Drive Pilot* sistemom već danas može, a u budućnosti će to činiti još preciznije, da odredi svoju tačnu poziciju sa odstupanjem od nekoliko centimetara, koristeći detaljnu i kontinuirano ažuriranu HD mapu. Na osnovu tih informacija, sistem odlučuje da li vozač može da skine ruke sa volana, u zavisnosti od uslova na putu.

Za sada nije poznato kada i da li će ovaj sistem stići i na druga tržišta od kojih na mnogima postoje i zakonske prepreke, prenosi UK Motor1.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.