Mercedes-Maybach EQS 680 SUV je luksuzni salonac na četiri točka

Kada smo prvi put čuli da će Maybach da predstavi svoju verziju već luksuznog električnog Mercedes EQS 680 SUV-a, nismo mislili da će preterati. E, pa jesu

Mercedes-Maybach EQS 680 SUV je luksuzni salonac na četiri točka

Mercedes-Benz je juče otkrio raskošnu novu Maybach verziju svog potpuno električnog EQS 680 SUV-a, koji je napravljen za vlasnike koji ne planiraju da ga sami voze. Umesto toga, oni će sedeti na jednom od dva zadnja luksuzna sedišta, koja su glamurozno ukrašena prošivenom Nappa kožom. Naravno da se sedišta električni spuštaju i da imate jastuke, podizače za noge, velike ekrane koji se mogu ukloniti, pa čak i rashladnim uređajem za flaše kako vam se šampanjac ne bi ugrejao tokom duge vožnje.

Unutrašnjost nove Maybach limuzine je, naravno, dizajnirana za maksimalnu udobnost za putnike, i u procesu su napravljeni kompromisi, pre svega po pitanju praktičnosti. Iako je SUV, u njemu sede samo četiri umesto pet do sedam ljudi, kao u limuzinama Maybach S klase.

Cena EQS 680 SUV-a još nije otkrivena

Cene Mercedes-Maybach EQS 680 SUV-a nisu otkrivene, ali s obzirom da najpristupačniji EQS SUV počinje sa oko 105.000 dolara, očekujte da će cena Maybach verziji biti bar duplo veća zbog ekskluzivnosti. Čak i Maybach GLS počinje od oko 175.000 dolara, tako da će EQS verzija sigurno biti skuplja.

Mercedes-Maybach je prvi put podelio raskošnu koncept verziju električnog EQS SUV-a 2021. godine. Taj model je imao ogromnu prednju rešetku, zakošene hromirane točkove i mrežu Maybach logotipa ugrađenih u farove. Nova proizvodna verzija se više fokusira na unutrašnjost, dok spoljašnjost prati dizajn standardnog EQS-a, ali sa karoserijom u dve boje, što je postao nezvanični zaštitni znak Maybach limuzina.

Naravno, Maybach verzija je prepuna dizajnerskih detalja kako bi se razlikovao od originalne verzije, uključujući klasični Mercedes-Benz amblem podignute haube i veliku rešetku umesto svetlećeg logotipa i futurističke maske. Dodati su i dodatni hromirani ukrasi, uključujući deo za usisavanje vazduha na braniku i drugu traku koja povezuje farove “digitalnog svetla” koji nude svetlosne emisije za dobrodošlicu i pozdravljanje vozača.

Spoljašnjost takođe ima ekskluzivne naplatke koji su oblikovani kao pljosnati zupčanici za bolju aerodinamiku, čijim izgledom nismo baš oduševljeni. Ono što poštujemo su Mercedes-Benz logo sa Maybachom ispisanim na poklopcima i dolaze u veličinama od 21 i 22 inča. Proizvođač automobila takođe tvrdi da je radarsku opremu učinio nevidljivom tako što je potpuno integrisao u „element visoke tehnologije“.

Kao električni automobil, Mercedes-Maybach EQS 680 SUV je sličan, ali malo moćniji od vrhunskog Mercedes EQS 580. Ima dva motora sa ukupnom snagom od 484 kW (u odnosu na 385 kW), ali uz istu maksimalnu brzina od 210 km/h i nešto brže ubrzanje od 0–100 km/h za 4,4 sekunde.

Do 600 km dometa

Maybach takođe podržava 200 kW DC-brzo punjenje i “do 600” kilometara dometa sa jednim punjenjem (zasnovano na evropskim VLTP procedurama testiranja), što je znatno je manje od VLTP opsega od 660 kilometara na standardnom EQS SUV-u. U SAD, EQS 580 SUV ima procenjenu autonomiju od 460 km sa punom baterijom.

Vozači zaista mogu da uživaju u drugim prednostima automobila, uključujući HEPA filter za vazduh, posebne Maybach zvukove vožnje i osvetljenje, zakretanje zadnjih točkovima za bolje skretanje, Dolby Atmos zvuk i posebne parfeme za mirisnu unutrašnjost. Čak je i infotainment sistem nadograđen posebnim Maybach animacijama. Naravno, posao koji i dalje čeka vozače je da zamene praznu bocu sa šampanjcem i led u posudi pre nego što odvedu svog šefa na vožnju.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi