Volkswagen ID.7 Tourer je prvi potpuno električni karavan kompanije i jedan od prvih takvih u Evropi

Kompanija iz Volfsburga predstavila je svoj adut Volkswagen ID.7 Tourer, potpuno električni karavan, koji je među prvima u višoj klasi srednje veličine u Evropi

Volkswagen ID.7 Tourer je prvi potpuno električni karavan kompanije i jedan od prvih takvih u Evropi

U koraku sa evolucijom električne mobilnosti, Volkswagen je 19. februara ove godine, odnosno juče predstavio svoj novi, električni model automobila ID.7 Tourer. Ovaj model proširuje ID.7 liniju i pridružuje se limuzinskom izdanju. Volkswagen ID.7 Tourer obećava jake performanse i naravno prostranost.

Njegova najznačajnija inovacija ogleda se u prostoru na zadnjem delu vozila. Sa vrlo impresivnih 605 litara zapremine prtljažnog prostora, koja se može povećati na 1714 litara sa preklopljenim zadnjim sedištima, ovaj karavan pruža izuzetnu praktičnost za svakodnevnu upotrebu.

Dimenzije ID.7 Tourer modela, međutim, ostaju identične kao i kod ID.7 limuzina modela. Dugačak je 4,961, širok 1,862 i visok 1,536 metara, uz međuosovinsko rastojanje od 2,971 metar. Razlika u odnosu na limuzinu primećuje se samo u dužini krova koji se proteže ka zadnjem delu auta, između stubova C i D.

Ovaj karavan biće dostupan sa dve veličine baterija, a veća od 86 kWh obećava impresivan domet do 685 kilometara prema WLTP testu proizvođača (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Brzo punjenje će omogućiti dopunu u rasponu 10-80 posto baterije za manje od pola sata, koristeći pritom maksimalni kapacitet punjenja do 200 kW na DC stanicama, tvrdi Volkswagen.

Unutrašnjost nudi visokotehnološke karakteristike koje uključuju standardni AR head-up ekran, integraciju aktivne navigacije putem aplikacija Apple CarPlay ili Android Auto. Tu je i ChatGPT, opcioni panoramski krov sa pametnim staklom koje može biti providno ili zatamnjeno. Naravno, karavan poseduje centralni pametni ekran koji je dužine dijagonale 15 inča, a uz to ima i opciona ergoActive sedišta sa masažom i automatski klima uređaj.

Pretprodaja „širom Evrope“ će početi pra kraja marta meseca ove godine, obećavaju iz Volkswagen kompanije, ali cene za sada i dalje nisu otkrivene. Proizvodnja ovog vozila će se odvijati u fabrici u Emdenu, u Nemačkoj, istoj onoj u kojoj se proizvode modeli ID.7 i ID.4 modeli.

Iako Volkswagen nije otkrio još detalja o automobilu, trebalo bi da osnovna baterija deli karakteristike sa ID.7 modelom i da bude kapaciteta 77 kWh uz jedan elektromotor postavljen pozadi, koji proizvodi 210 kWh snage, sa maksimalnom brzinom vozila ograničenom na 180 km/h.

No, tek po zvaničnom izlasku na tržište videćemo šta će nam doneti „narodni automobil” ID.7 Tourer, pre svega u efikasnosti i cenovnom rangu. Koliko će biti narodni, znaćemo upravo po tome i već krajem marta meseca ove godine.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi