Samo reklama, ali kakva

Mototrola je nedavno predstavila SLVR L7 sa iTunesom, model koji se nastavlja na uspešnu seriju RAZR telefona. Nakon uspeha prve generacije pretpostavljalo se da Motorola neće sedeti skrštenih ruku i da će se potruditi da što pre tržištu ponudi sledeći evolutivni korak Poznato je da je ovaj telefon kao i njegovi prethodnici stekao veliku po

Mototrola je nedavno predstavila SLVR L7 sa iTunesom, model koji se nastavlja na uspešnu seriju RAZR telefona. Nakon uspeha prve generacije pretpostavljalo se da Motorola neće sedeti skrštenih ruku i da će se potruditi da što pre tržištu ponudi sledeći evolutivni korak Poznato je da je ovaj telefon kao i njegovi prethodnici stekao veliku popularnost kao ”modni telefon”, koji se manje fokusira na broj funkcija i dodatnih mogućnosti koliko na stil i sposobnost da izazove strast i želju za posedovanjem, kako se u praksi pokazalo. U to ime, gde pronaći pogodnije tržište za modni telefon od Italije, konkretno Milana, uz Pariz i Njujork sigurno jedan od vodećih centara svetske modne industrije. Agresivna reklamna kampanja se uveliko zahuktala a mi vam prenosimo jednu interesantnu fotografiju koja možda bolje nego išta može opisati sa koliko pažnje su čelnici Motorole pristupili reklamiranju svog novog modela.

Na fotografiji možetete videti kako se, između ostalog, u Milanu reklamira novi Motorolin model SLVR L7. Bez daljih komentara.

Izvor: Mobile-review

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi