U utorak, 31. oktobra 2006. godine imali smo prilike da prisustvujemo predstavljanju nove linije Acrobat 8 proizvoda, koji osobama koje se bave prikupljenim znanjem nudi inovativne alate za sigurnu komunikaciju i saradnju. Koristeći Acrobat 8, poslovni ljudi mogu pouzdanije obavljati svoje zadatke garantuju nam iz kompanije Adobe Systems Incorporated. Parola kojom ga oni opisuju glasi: “Saradnja, povezivanje, prikupljanje, kontrola i kreiranje digitalnih dokumenata”. Linija Acrobat obuhvata Acrobat 8 Standard, Acrobat 8 Professional, Acrobat 8 Elements, Acrobat 3D verzija 8, Acrobat Connect i Acrobat Connect Professional.
Uz podršku firme HSM informatika, generalnog distributera Adobe proizvoda za Republiku Srbiju, i firme Extreme, ovlaćenog prodavca Adobe proizvoda za Republiku Srbiju; Adobe stručnjaci, Andreas Vogel i Hans-Peter Schneeberger, održali su niz predavanja. Prisutnima se obratio i Selami Gül, Adobe Sales Manager za Jugoistočnu Evropu, naročito pomenuvši mogućnost pristupa Adobe Acrobat Connect programu, spoljnoj softverskoj usluzi koja se lako koristi, a omogućava trenutni pristup ličnoj sobi za sastanke radi web-konferencija u realnom vremenu.
Nadovezujuci se na višegodišnje prisustvo kompanije Adobe u radu s digitalnim dokumentima, Acrobat 8 donosi sveobuhvatan skup mogucnosti u radu s PDF dokumentima. Neposredniji korisnički interfejs i novim korisnicima i iskusnim profesionalcima omogućava istraživanje moći Acrobata jednostavnim isticanjem najvažnijih zadataka. Započinjanje uobičajenih aktivnosti – poput kombinovanja, potpisivanja i zaštite PDF datoteka, interakcije s PDF obrascima, pregleda i saradnje na pripremi dokumenata ili pokretanja web-konferencije u realnom vremenu – sada je dostupno jednim klikom.