Adobe Photoshop se sada može koristiti za otkrivanje lažnih fotografija

Kao deo Content Authenticity inicijative, Adobe je počeo da radi na smanjenju broja izmenjenih fotografija koji cirkulišu onlajn

Kao deo Content Authenticity inicijative, Adobe je počeo da radi na smanjenju broja izmenjenih fotografija koji cirkulišu onlajn. Kompanija je u avgustu istakla da će dolazeća tehnologija koristiti metadata tagovanje i kriptografiju kako bi pomogla korisnicima da pravilno identifikuju i odrede autentičnost fotografija i videa.Adobe je sada predstavio novu alatku za Photoshop, koji će korisnicima pomoći da razumeju autentičnost fotografija. Funkcija omogućava korisnicima da dodaju svoje ime, lokaciju i izmene istorijat fotografije, između ostalih tagova. Adobe ističe da će ovo kreirati očigledan papirni trag, koji će omogućiti identifikovanje fotografija u odnosu na “deepfake” slike.Pored toga, funkcija će omogućiti da se vidi kako su fotografije kreirane. Moguće je otići na Adobe-ov novi sajt (verify.contentauthenticity.org) i pogledati originalnu stock fotografiju naspram finalne kompozitne slike u podeljenom ekranu.
 
Pogledajte još: Adobe će do kraja godine aktivno tražiti od korisnika da prestanu da koriste Flash
Korišćenjem nove alatke, Photoshop će moći da automatski taguje fotografiju originalnim informacijama fotografa, odnosno kreatora koji ju je napravio. Pored toga, prikazivaće tačne aktivnosti obrade koje su korišćene. Oni koji ne žele da se njihove aktivnosti prate, tu funkciju mogu isključiti.Nova Adobe Photoshop funkcija je još uvek u fazi testiranja, a biće dostupna odabranim Photoshop i Behance korisnicima u beta objavi tokom narednih nedelja.Izvor: PocketNow
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi