Alibaba sada želi i servis za strimovanje videa

Šef odeljenja za digitalnu zabavu Patrick Liu, rekao je da se Alibaba nada da će postići uspeh kao HBO ili Netflix, izveštava Rojters

Kineski gigant Alibaba planira da pokrene servis za strimovanje videa u naredna dva meseca. Šef odeljenja za digitalnu zabavu Patrick Liu, rekao je da se Alibaba nada da će postići uspeh kao HBO ili Netflix, izveštava Rojters.
“Naš cilj, cilj svih nas u Alibabi, je da redefinišemo kućnu zabavu” rekao je Liu na konferenciji u Šangaju, navodi Rojters, i dodao “Naš cilj je da postanemo kao HBO ili Netflix u SAD”.
Servis koji Alibaba naziva Tmall Box Office (TBO) će kupovati sadržaj od produkcijskih kuća iz Kine i drugih zemalja, ali će kreirati i sopstvene filmove. Alibaba je nagovestila filmske aspiracije još početkom godine, ali su one tek sada počele da se ostvaruju.
Kao online mesto za trgovanje, Alibaba je profitabilnija od Amazona, a ovaj potez im je u liniji sa Amazonovim ciljem da Amazon Prime Instant načini popularnom destinacijom za strimovanje videa. Liu je nagovestio da će oko 10 posto sadržaja TBO kanala biti besplatno.
Alibaba želi da se proširi na ceo svet
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi