Zahvaljujući OpenSource filozofiji, FSR tehnologija je postala najbrže usvojena grafička softverska tehnologija za igranje igara u istoriji AMD-a. 365 dana kasnije postoji 110+ dostupnih i igara koje će uskoro se pojaviti, a podržavaju FSR 1.0 i FSR 2.0 . Osim toga, počevši od danas, unapređeni FSR 2.0 algoritam je sada dostupan na GPUOpen portalu kao besplatno preuzimanje za programere igara.
110+ dostupnih i predstojećih igara koje podržavaju FSR 1.0 i FSR 2.0
FSR 2.0 podržava 22 trenutno dostupne i igre koje uskoro treba da izađu, uključujući hit naslove poput: Abyss World, Hitman 3, Rescue Party: Live!, Super People, and The Callisto Protocol. Danas je najavljeno da FSR 2.0 uskoro stiže i u The Bridge Curse, Thymesia, i Tiny Tina’sWonderlands.
Proširuje se podrška za FSR 1.0 uključiti poboljšane verzije Resident Evil 2, Resident Evil 3, Resident Evil 7: Biohazard, iRacing, kao i ugradnja podrške za Call of the Wild: The Angler, Lies Of P, PC Building Simulator 2, i Project HP .
FSR 2.0 sada dostupan za programere na GPUOpen-u
FSR 2.0 je sada dostupan kao besplatan API za lakšu integraciju sa kompletnom dokumentacijom i punim C++ i HLSL izvornim kodom. Podržava DirectX 12 i Vulkan, sa dodacima koji uskoro treba da postanu dostupni za Unreal Engine 4 i 5. Takođe je podržan na Xbox-u i biće dostupan u Xbox GDK-u.
FSR je jedna od nekoliko AMD tehnologija koje pružaju iskustvo igranja na znatno boljem nivou osećaja kako vizualnom, tako i u pogledu bržeg izvođenja. U rasponu funkcija od Radeon Super Resolution i AMD Radeon Anti-Lag čija je suština u povećavaju performansi i brzine odziva, do AMD Smart Access Memory koja ubrzanja na sistemima sa Radeon grafikom i Ryzen procesorima, ove napredne tehnologije pružaju igračima mnogo bolje performanse, atraktivnije vizuelne efekte i generalno mnogo upešatljivije gejming iskustvo.
Da biste saznali više o izdanju FSR 2.0 za programere, pogledajte GPUOpen OVDE
Izvor: saopštenje za javnost