Bizaran problem prati iPhone korisnike, iMessage briše glasovne poruke ako izgovorite određene brendove

Bug u iMessage aplikaciji briše glasovne poruke koje sadrže imena brendova sa simbolom "&", a Apple još nije objavio rešenje

Bizaran problem prati iPhone korisnike, iMessage briše glasovne poruke ako izgovorite određene brendove

iPhone korisnici, obratite pažnju na jednu neuobičajenu grešku iMessage trenutno ima neobičan bag jer glasovne poruke koje sadrže imena brendova sa simbolom „&“ jednostavno nestaju i ne stižu primaocu.

Ova greška izazvala je mnogo pažnje na mrežama, a pogođeni su brendovi poput „Dolce & Gabbana“ i „Tiffany & Co.“, gde svaka glasovna poruka koja ih pominje ne bude isporučena. Na prvi pogled izgleda kao da je poruka poslata jer iPhone prikazuje da je sve u redu, ali primalac je zapravo nikada ne dobije.

Grešku je prvi otkrio američki podkast Search Engine. Voditelj je naveo primer kada je pokušao da pošalje poruku u kojoj je rekao „Dave & Buster’s“, ali ta poruka nikad nije stigla na drugu stranu.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Istraživanjem je otkriveno da nije problem u samoj glasovnoj poruci, već u pozadinskoj funkciji koja automatski prepoznaje govor i pretvara ga u tekst. Kada se naiđe na simbol „&“, sistem pokušava da ga obradi kao XHTML kod, što izaziva grešku u analizi teksta. Ta greška zatim aktivira Apple-ov Blastdoor zaštitni mehanizam, koji automatski blokira svaku poruku koja izgleda kao da sadrži potencijalno zlonamerni kod ili je formatirana nepravilno.

Iako je Apple nedavno objavio iOS 18.5, ova greška još nije otklonjena. Ipak, prema izveštajima stranih medija, kompanija je svesna problema i obećala je da će uskoro objaviti ispravku.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.