Chrome ad blocker će početi da funkcioniše od 15. februara naredne godine

Google je ugradio ad blocker u svoj Chrome browser, ali će on funkcionisati nešto drugačije od standardnih blokera reklama

Google je ugradio ad blocker u svoj Chrome browser, ali će on funkcionisati nešto drugačije od standardnih blokera reklama. Kompanija je objavila da će ad blocker početi da funkcioniše od 15. februara naredne godine.Coalition for Better Ads ima Better Ads Standard, koji pomaže kompanijama kao što je Google da poboljšaju korisničko iskustvo sa onlajn reklamama. Google je u junu objavio da će Better Ads Standarde podržavati od ranih meseci 2018. godine.Ukoliko neki sajt ugrozi pravila ovih standarda, biće prijavljen kompaniji preko Ad Experience Reporta. Kompanije koje su prijavljene će moći da sajt podvrgnu novoj evaluaciji nakon što se problem ispravi.Google je sada potvrdio da će Chrome automatski blokirati sve reklame od sajtova koji imaju loš status u Ad Experience Reportu tokom više od 30 dana.Ovo je drugačije od eksternih blokera reklama, koji sve reklame blokiraju bez diskriminisanja. Legitimni oglašivači, doduše, nemaju razloga za zabrinutost.Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi