Chrome ažuriranje unapređuje iskustvo korišćenja uz tri nove AI funkcije

Najnovije funkcije Chrome-a pokretane veštačkom inteligencijom mogle bi da transformišu način na koji pretražujete i upoređujete proizvode online

Chrome ažuriranje unapređuje iskustvo korišćenja uz tri nove AI funkcije

Chrome na desktopu će dobiti novu seriju funkcija pokretanih veštačkom inteligencijom kroz nekoliko ažuriranja koja imaju za cilj da pomognu ljudima da pronađu proizvode na internetu. Ukupno će biti tri nove funkcije, a prva će biti promena u načinu na koji Google Lens funkcioniše, omogućavajući mu da se ponaša slično kao Pixel 8-ov Circle to Search.

Prema najavi, pritiskom na ikonu alata u URL traci pretraživača možete odabrati objekat na ekranu. Klikom na nešto se ističe taj objekat, a vizuelna podudaranja će se prikazati u bočnom panelu kao rezultat Google pretrage. Kompanija navodi da korisnici mogu zatim koristiti multisearch za dalje preciziranje upita “po boji, brendu ili nekom drugom detalju”. Zahvaljujući Gemini-u, možete postavljati “prateća pitanja da dublje istražite temu.”

Takođe, možete dobiti AI Pregled gde se relevantne informacije prikupljaju i predstavljaju kao tekst, iako njegov izgled zavisi od toga šta pitate. Vredi napomenuti da se ova funkcija pojavila vrlo kratko u nedavnoj Chrome beta verziji. Uprkos kratkom vremenu u fazi testiranja, Google je očigledno smatrao da je alat spreman za zvanično izdanje.

Kompanija dalje kaže da ne morate kliknuti na ikonu Google Lens na vrhu. Korisnici imaju opciju da ga aktiviraju bilo otvaranjem menija desnim klikom ili menijem sa tri tačke.

Upoređivanje proizvoda

Tokom narednih nedelja, Chrome će dobiti funkciju Tab Compare, koja vam omogućava da kombinujete više tabova sa sličnim proizvodima u jedan prozor i predstavite AI-generisane opise za svaki od njih. Google daje primer nekoga ko traži prenosivi Bluetooth zvučnik za kupovinu.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Tab Compare prozor može prikazati tri različita zvučnika od tri različita brenda, ističući ključne informacije kao što su cena, trajanje baterije, težina, specifikacije i kratak sažetak o proizvodu. Nije poznato kako se ovi AI uporedni pregledi prave. Post ne navodi da li morate dati instrukcije pretraživaču da ih napravi ili se to radi automatski.

Na kraju, Chrome ima za cilj da olakša pronalaženje web stranica u vašoj istoriji pregledanja zahvaljujući generativnoj veštačkoj inteligenciji. Umesto da pretražujete desetine linkova, možete umesto toga postavljati pitanja. Google nudi još jedan primer gde korisnik traži od Chrome-a da prikaže sve prodavnice sladoleda koje je možda posetio u protekloj nedelji. Pretraživač će zatim prikazati sve “relevantne stranice iz vaše [lične] istorije.”

Kao i Tab Compare, ažuriranje istorije pregledanja će se uvoditi tokom narednih nedelja, a najpre startuje u Sjedinjenim Američkim Državama. Nema informacija kada će funkcija biti dostupna u drugim zemljama, prenosi Tech Radar.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (2)
  1. lepi kokan

    Ово ће додатно унапредити безбедност наших приватних података !

  2. alex303

    Tako je. Google još jednom pokazuje da je dostojan svog "dont be evil" moto-a.

Pridruži se diskusiji
Komentari su zatvoreni.
Možda vam se svidi