Chrome će blokirati reklame na sajtovima koji konstantno obmanjuju korisnike

Google je odlučio da pojača svoju borbu protiv sajtova koji koriste sumnjive pop-up reklame i redirekciju kako bi obmanjivali veb korisnke

Google je odlučio da pojača svoju borbu protiv sajtova koji koriste sumnjive pop-up reklame i redirekciju kako bi obmanjivali veb korisnke. Od decembra, Chrome 71 će blokirati reklame na “malom broju” sajtova koji konstantno koriste ovu taktiku, bilo da proizvode lažne sistemske greške ili pokušavaju korisnika da usmere ka neželjenim sajtovima.Reklame neće biti uklonjene odmah, kada Google odluči da je nešto sumnjivo, ali će vlasnici sajtova imati 30 dana da promene svoj način poslovanja kada Google aktivira Abusive Experiences prijavu.
Pogledajte još: Google bi mogao ponuditi pretplatnički servis za Android aplikacije
Google je istakao da će korisnici imati opciju da onemoguće ovakve sajtove preko filtriranja u Chrome podešavanjima.Kompanija ističe da phishing i scam sajtovi ponekada koriste opisane metode da izbrišu podatke korinika. Značajno je i što je Google odlučio da blokira sve reklame, bazirano na prirodi određenog sajta, a ne samo individualne reklame. Ovo možda neće odgovarati poštenim oglašivačima, ali Google ide na to da sajtovi promene svoju praksu pre nego što situacija izmakne kontroli.Izvor: Engadget
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi