Chrome će u 2018. početi da blokira napadne reklame

Od 2018. godine Chrome korisnici će imati ugrađeno rešenje za blokiranje reklama u svom browseru

Regularni korisnici interneta ne kriju svoj animozitet prema reklamama, ali ne treba zaboraviti da je ovo način na koji kompanije i oglašivači zarađuju i privlače pažnju na svoje proizvode i usluge. Ipak, ponekada su reklame dizajnirane tako da su veoma napadne i iritantne, kada je neophodno korišćenje adblockera.U poslednje vreme počeli smo da viđamo da određeni browseri implementiraju ili najavljuju ugradnju adblockera u svoj softver. U aprilu smo čuli informacije o tome da Google planira da ovo implementira u Chrome. Sada stiže i potvrda ove informacije, a od 2018. godine Chrome korisnici će imati izvorno rešenje za blokiranje reklama u svom browseru.Google je na svom blogu objavio: “U razgovoru sa Coalition i drugim industrijskim grupama, planiramo da u Chrome ubacimo mogućnost da se reklame ne prikazuju (uključujući i one koje poseduje i prezentuje Google) na sajtovima koji nisu u skladu sa Better Ads Standards, počevši od prvih meseci 2018. godine”.Ovo znači da će reklame, koje ne ispunjavaju standarde, biti blokirane, dok reklame koje ih ispunjavaju neće biti blokirane. Na ovaj način, Google želi da “ispravi” reklame koje bi mogle biti napadne i iritantne za korisnike, a ovo je svakako dobar početak.Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi