Da li Fejsbuk korisnici znaju šta lajkuju?

Najnoviji pogled na rezultate toga koji tip sadržaja najviše privlači Fejsbuk korisnike da lajkuju pokazuju rezultate koji su pomalo zbunjujući. Istraživanje koje je sprovela kompanija Crowd Science je studija koja je imala za cilj da odredi tip sadržaja koji korisnici lajkuju kao i zašto, i tri tipa sadr

Najnoviji pogled na rezultate toga koji tip sadržaja najviše privlači Fejsbuk korisnike da lajkuju pokazuju rezultate koji su pomalo zbunjujući. Istraživanje koje je sprovela kompanija Crowd Science je studija koja je imala za cilj da odredi tip sadržaja koji korisnici lajkuju kao i zašto, i tri tipa sadržaja su završila u “mrtvoj trci” sa po 16% – poruke na zidu, slike i komentari. Međutim, ovi rezultati su u suprotnosti sa istraživanjima kompanija Web Liquid i Momentus Media po kojima su slike nešto što korisnici najviše lajkuju na Fejsbuku, odnosno ono što odnosi najviše angažovanja. 

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi