Glavni izvor prihoda za Facebook predstavljaju reklame i virtuelna valuta, ali je najvažniji resurs ogroman broj podataka koji poseduju o svojim članovima i njihovim navikama, što marketinškim kompanijama omogućava strateško i precizno oglašavanje svojoj ciljnoj grupi. Nesumnjiva prednost u odnosu na Google je što njima korisnici sami otkrivaju svoje navike i interesovanja, dok Google mora da ih “uči” pamteći termine koje korisnik koristi za pretragu.
Preko sajta Facebook se za oko 550 miliona korisnika mesečno prikaže oko 50 milijardi oglasa, a samo u prva tri meseca 2010. godine preko Facebooka je prikazano 176.3 milijarde oglasa, što ih je stavilo na prvo mesto ispred Yahoo-a i Microsofta, koji su prikazali 131.6 i 60 milijardi oglasa. Tih 176 milijardi činilo je 16.2 procenta ukupno prikazanih oglasa na internetu tokom tog perioda. Nešto manje od trećine prihoda Facebook ostvaruje kroz Facebook Credits aplikaciju, zahvaljujući prodaji koja se ostvaruje kroz nju, i ovu uslugu najčešće koriste kompanije koje proizvode jednostavne, ali i veoma popularne igrice, kao što je Zynga.
Analitičari procenjuju da će se marketinški potencijal ove društvene mreže u budućnosti samo uvećati, kada zažive usluge kao što je Places, koje će omogućiti i prikazivanje oglasa prema lokaciji na kojoj se korisnik trenutno nalazi.
Izvor: International Business Times