Facebook će prioritet davati lokalnom sadržaju u News Feedu

Korisnici će u News Feedu početi da viđaju više sadržaja lokalnih oglašivača, jer je Facebook objavio da će se fokusirati na lokalne vesti

Korisnici će u News Feedu početi da viđaju više sadržaja lokalnih oglašivača, jer je Facebook objavio da će se fokusirati na lokalne vesti, koje će imati prioritet. Ovo se odnosi na lokalni sadržaj koji će se pojavljivati u gornjem delu News Feeda, ukoliko korisnik prati lokalnu firmu ili ukoliko prijatelj iz liste objavi lokalnu priču.Ovo nije Facebookov jedini fokus na lokalne vesti. Kompanija počinje i sa testiranjem sekcije pod nazivom “Today In”, koja objedinjuje lokalne vesti, događaje i drugi sadržaj. Facebook je nedavno najavio da planira da svoj News Feed prilagodi više korisnikovim potrebama, sa više sadržaja koji su relevantni za prijatelje i porodicu, a sa manje vesti i sponzorisanih reklama. Fokusiranje na lokalni sadržaj će započeti u SAD, a tokom godine će se proširiti i na ostale zemlje.Facebook želi da prikazuje kvalitetne vestiIzvor: Engadget

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi