Facebook će sledeće godine redukovati promocije stranica u News Feed-u

Iz društvene mreže Facebook su poručili da će smanjiti vidljivost promotivnih upisa sa stranica (Pages) u News Feed-u od sledeće godine.

News Feed u Facebooku je centralni hab za aktivnosti vaših prijatelja i stranica koje ste “lajkovali” na društvenoj mreži. Kompanija redovno dobija povratne informacije od svojih korisnika na koji način bi mogli da poboljšaju News Feed, a sada su napravili najavu koju će korisnici verovatno znati da cene. Naime, iz društvene mreže su poručili da će smanjiti vidljivost promotivnih upisa sa stranica (Pages) u News Feed-u od sledeće godine.
Facebook je došao do saznanja da korisnici nisu srećni zbog količine promotivnih poruka sa stranica koje vide u njihovom News Feed-u, a ovde se takođe računaju i plaćene poruke sa stranica koje korisnici lajkuju. I dok Facebook ima kontrolu nad brojem oglasa koji korisnici vide i kvalitetom tih oglasa, sve do sada nije postojao takav mehanizam za plaćene poruke sa stranica. Počevši od januara, korisnici će videti manje ovakvih poruka u svom News Feed-u.
Izvor: Ubergizmo

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi