Facebook je istakao da će nastaviti od korisnika zahteva da prihvataju ciljane reklame i oglase kao uslov korišćenja kompanijinih servisa. Ovo je stav koji može pomoći u održavanju kompanijinog poslovnog modela netaknutim u velikoj meri i pored novog zakona o zaštiti privatnosti koji Evropska Unija uskoro uvodi.Zakon EU, koji stupa na snagu sledećeg meseca, obećava najveće promene privatnosti, još od početka interneta. Kompanije će se suočavati sa novčanim kaznama ukoliko budu prikupljale ili koristile lične informacije korisnika bez njihove dozvole.Facebookov zamenik direktora za privatnost Rob Šerman izjavio je da će društvena mreža ove nedelje početi da traži dozvolu od Evropljana, za različite načine na koje Facebook koristi njihove podatke, ali je istakao da izbegavanje ciljanog reklamiranja u potpunosti neće biti moguće.Facebook korisnici će moći da ograniče vrstu podataka koju oglašivači koriste za ciljane reklame, ali prema njegovim rečima “svi oglasi na Facebooku su u određenoj mjeri ciljani, a to važi i za oflajn oglašavanje”.Facebook će koristiti tehniku koja ima naziv “ekrani dozvole” (permission screens) – stranice ispunjene tekstom koji zahtevaju pritisak dugmeta kako bi se nastavilo dalje – a služe za obaveštenja i dobijanje odobrenja.Ekrani će se pojaviti na Facebook sajtu i smartfon aplikaciji u Evropi od ove nedelje i globalno će biti dostupni u narednim mesecima, istakao je Šerman. Ekrani neće Facebook korisnicima dati opciju da pritisnu taster za odbijanje. Umesto toga, oni će usmeravati korisnike ili da “prihvate i nastave” ili “da upravljaju podešavanjima podataka”, sudeći prema fajlovima koje je kompanija prikazala novinarima u utorak.”Ljudi mogu da odluče da ne budu na Facebooku ukoliko to žele”, izjavio je Šerman.Izvor: Reuters
Ostani u toku
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.
- Uređaji
- 2 min
Mark Cukerberg najavio datum kraja mobilnih telefona - biće kao sa PC računarima
Doći će trenutak kada će vaš pametni telefon biti više u džepu nego van njega, tvrdi Cukerberg
- Softver i servisi
- 2 min
Gmail – zašto vam je potrebna nova e-mail adresa?
Google uvodi "zaštićeni email" u Gmail-u, zato vam je možda potrebna nova email adresa
- Nauka i tehnologija
- 4 min
Prvi put u istoriji - motor na vodu: snaga 400 KS, pri 6.500 obrtaja u minuti
AVL RACETECH postavlja nove standarde sa motorom na vodu i snagom od 400 KS, koji spaja visoke performanse i održivu tehnologiju za budućnost moto-sporta.
- Nauka i tehnologija
- 1 min
Kina pokreće hipergravitacionu mašinu koja kompresuje vreme i prostor
Kina priprema pokretanje najnaprednije hipergavitacione mašine na svetu, otvarajući nove mogućnosti za istraživanje prirodnih pojava i rešavanje inženjerskih izazova
- Uređaji
- 2 min
Koliko je zaista lep iPhone 17 Air koji postavlja rekord najtanjeg Apple telefona? 5 fotografija otkriva ključne detalje
iPhone 17 Air donosi ekstremnu tanki dizajn i profil debeo samo 6 mm, hibridno kućište, ekran od 6,6 inča i jedinstvenu glavnu kameru, fokusirajući se na estetiku i inovativni dizajn
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.