Facebook oglasi počinju da se prikazuju unutar aplikacija

Facebook-ovo pokretanje nove oglasne mreže u suštini znači da ćete od sada videti "Facebook oglase" unutar aplikacija koje koristite

Juče je Facebook zvanično pokrenuo Audience Network, novu oglasnu mrežu za mobilne aplikacije. Ovo u suštini znači da ćete od sada videti “Facebook oglase” unutar aplikacija koje koristite. Danas ove male, često vrlo dosadne oglase šalju Google, Flurry (Yahoo) ili MoPub (Twitter), a od sada mnoge od njih će “obezbeđivati” Facebook. A kako Facebook zna mnogo više o vama od ovih kompanija, oglasi koje možete videti u okviru vaših aplikacija mogu biti “relevantniji”.
Treba reći da oglašivači ne mogu kupovati oglase unutar third-party aplikacija kao što je Flappy Bird, već samo mogu proširiti trenutne Facebook oglase koji se pojavljuju unutar Facebooka na webu ili mobilnim uređajima, u druge aplikacije. Suština je da Facebook želi veći deo od 140 milijardi dolara vrednog tržišta digitalnog oglašavanja, a Audience Network će se verovatno pokazati kao masovan dotok novih prihoda u Facebook.
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi