Facebook testira novi format oglasa na mobilnim uređajima

Društvena mreža Facebook testira novi format oglasa za mobilne uređaje, sličan onome o kome se raspravljalo na međunarodnom festivali kreativnosti u Kanu u junu

Društvena mreža Facebook testira novi format oglasa za mobilne uređaje, sličan onome o kome se raspravljalo na međunarodnom festivali kreativnosti u Kanu u junu. Kako bi trebalo da izgleda možete pogledati na fotografiji u prilogu. Recode izveštava da Facebook testira oglase sa malom grupom brendova među kojima su Michael Kors, Gatorade, Mr. Porter i Carrefour Spain.
Recode dodaje da novi format oglasa veoma podseća na tradicionalne Facebook upise, koji se potom otvaraju u prezentaciju sajtova brendova preko punog ekrana. Kako se dalje navodi, korisnici mogu da se kreću kroz više stranica videa, fotografija i teksta, od čega je većina na Facebook-u.
Facebook M je personalni asistent za Messenger
Izvor: Adweek
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi