Facebook-u najveći deo prihoda od oglasa stiže iz mobile segmenta

Facebook-ovi prihodi od mobilnog oglašavanja čine 62 posto njihovih ukupnih prihoda od oglasa, a treba reći da su ukupni prihodi povećani za 61 posto.

Društvena mreža Facebook je objavila svoj finansijski izveštaj u kome se vidi da su nadmašili sva očekivanja. Ne tako davno, Facebook je odlučio da se posveti mobile sektoru i da postane kompanija koja pre svega pazi na mobilno tržište. Nakon izrade svih aplikacija, počeli su i sa poslom u mobilnom oglašavanju i to se itekako isplatilo. Pa tako danas Facebook-ovi prihodi od mobilnog oglašavanja čine 62 posto njihovih ukupnih prihoda od oglasa. Takođe treba reći da su ukupni prihodi povećani za 61 posto na iznos od 2,91 milijardu dolara. Istraživačka kompanija EMarketer procenjuje da Facebook drži 18 posto mobilnog oglašivačkog prostora, i da je daleko iza Google-a. U 2012. godini ta cifra je međutim bila 9 posto, a Google je držao polovinu, ali se veruje da je Google sada izgubio 10 posto.
Izvor: Slashgear

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi