Kompanija Fejsbuk udvostručila je svoje prihode u prvoj polovini 2011. godine, pa oni sada iznose 1,6 milijardi dolara, rekao je za Rojters izvor blizak kompanijinim finansijama, koji naglašava privlačnost Facebook-a oglašivačima, koji se sada hvata u koštac sa konkurencijom kao što je Google. Neto zarada u prvoj polovini godine je skoro pola milijarde dolara prema istom izvoru, koji je želeo da ostane anoniman jer privatna kompanija Fejsbuk ne otkriva svoje finansijske rezultate.
Rastuća popularnost Fejsbuka među oglašivačima i 750 miliona korisnika su veliki pritisak na Web kompanije kao što je Yahoo, koja je upravo otpustila svog izvršnog direktora. Lider među pretraživačima Google je takođe lansirao svoju društvenu mrežu i privukao veliki broj korisnika za kratko vreme, a sada pokušava da privuče još više “casual” korisnika igrama kao što su Poker kompanije Zynga i Rovio-ov Angry Birds.
Izvor: Reuters