Eugen, programer u društvenoj mreži je nastavio: “Do nedavno smo dobijali dosta povratnih informacija od korisnika, posebno poslednjih nedelja, da mnoge aplikacije spamuju ljude sa svojim vestima na njihovim zidovima. Uključili smo novi sistem sprovođenja, što je donelo povratne informacije korisnika da teže pristupaju svom nalogu. Ovo je ukupno rezultiralo time da za brojne aplikacije dobijamo negativne povratne informacije od korisnika, bilo da se radi o tome da su isključene ili da su im neke funkcije onemogućene. Moje izvinjenje za naglost akcije. Brojevi su bili dovoljno veliki da mogu da izazovu gubitak poverenja u pojedine aplikacije, što može uticati i na celu platformu.”
“Tamo gde smo mi pogrešili je što nismo pružili dovoljno povratnih informacija o negativnim rezultatima angažovanja programerima pre nego što smo preuzeli ovu akciju. To je nešto na čemu naporno radimo da popravimo sa novim “Application Insights” koji će biti pokrenut u narednih nekoliko nedelja – bićete detaljno informisani o pozitivnim i negativnim stranama angažovanja sadržaja koji vaša aplikacija generiše. Ako mislite da ste greškom isključeni, trebalo bi da ste primili elektronsku poštu na kontakt mail vaše aplikacije sa linkom za žalbe. Za svaki slučaj, možete se obratiti ovde,” završio je Eugen svoje izlaganje povodom ovog problema.
Izvor: All Facebook