Google će omogućiti da se na Androidu isključi praćenje korisnika u svrhu reklamiranja

Google je potvrdio da će Android korisnicima omogućiti opciju da isključe praćenje, koje oglašivači koriste u svrhu ciljanih i personalizovanih reklama i oglasa

Google je potvrdio da će Android korisnicima omogućiti opciju da isključe praćenje, koje oglašivači koriste u svrhu ciljanih i personalizovanih reklama i oglasa. Od Android 12 verzije, developeri više neće imati pristup korisničkim Advertising ID podacima, a ukoliko ih budu zahtevali zauzvrat će dobiti niz nula.Trenutno, Android telefoni imaju opciju “Opt out of Ads Personalization” i ovo se može naći u Settings > Google > Ads. Međutim, aplikacija i dalje može da zahteva Advertising ID, čime premošćava korisnikove podešene opcije zbog toga što se koristi i u druge analitičke svrhe. Sa izmenama u Androidu 12, Google će nuditi alternativni metod za analitiku i sprečavanje prevare, koji ne koristi Advertising ID i aplikacije neće moći da prikupljaju informacije ukoliko je korisnik isključio tu opciju.
 
Pogledajte još: Android se sada nalazi na više od tri milijarde aktivnih uređaja
Prema navodima sa Google stranice za podršku za Advertising ID, pomenute izmene će biti aktivirane krajem 2021. godine na uređajima koji koriste Android 12, odnosno početkom 2022. godine na svim uređajima koji podržavaju Google Play Services.Izvor: GSMArena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi