Više korisnika Google Drive platforme prijavilo je da su im datoteke koje su čuvali na njoj i po nekoliko godina jednostavno nestale. Sada tehnološki gigant Google istražuje problem, za koji je zapravo priznao da postoji i kaže da ga verovatno uzrokuje aplikacija Drive for desktop.
Kako je prvo izvestio 9to5Google, korisnici tvrde da su izgubili i neke tabele koje su redovno ažurirali u poslednjih pet godina, pri čemu im istorija promena kao najnoviju verziju prikazuje iz januara 2019. godine.
„Zaista sam ljut sam jer su svi važni podaci nestali, a nemam nijednu lokalnu kopiju“, kaže jedan od njih.
Google je u svojoj objavi naveo da istražuje izveštaje o problemu koji „utiče na ograničen podskup korisnika Drive for desktop aplikacije“, te da će u narednom periodu pružiti više informacija. Kompanija napominje da problem utiče na Drive for desktop verzije od 84.0.0.0 do 84.0.4.09.
Takođe, Google korisnicima preporučuje da ne klikću na „disconnect account“ unutar aplikacije, kao i da ne brišu ili pomeraju folder aplikacije pod imenom DriveFS, o čemu više možete da pročitate ovde.
Gigant nudi nekoliko načina za vraćanje (ili bar proveru) obrisanih fajlova, uključujući pregledanje foldera Trash, koji se sada automatski prazni nakon 30 dana. Takođe je dobra ideja proveriti panel aktivnosti, koji prikazuje sve obrisane ili premeštene datoteke zajedno s odgovarajućim datumima.
Međutim, za ovaj najnoviji problem, panel aktivnosti ne pokazuje da su fajlovi nestali, prema onima koju su se žalili na problem. Kako biste sprečili ovakve incidente u budućnosti, možda bi bilo pametnije da za svaki slučaj, bitne datoteke ipak čuvate na memoriji računara, telefona ili eksternom hard disku.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji