Google je uklonio 600 aplikacija iz Play Store-a zbog uznemirujućih reklama

Google je odlučio da iz svog Play Store-a ukloni oko 600 aplikacija za koje je otkriveno da sadrže "uznemirujuće reklame"

U poslednje vreme se pojavljuje sve veći broj aplikacija i igara koje primenjuju “free-to-play” pristup. Ovo ima smisla, jer uklanjanje prvobitne cene koja bi se plaćala za kupovinu igre može privući veći broj korisnika da takvu igru isprobaju. Međutim, developeri i izdavači i dalje imaju potrebu da ostvare zaradu, a kao rezultat te potrebe ubacivanje reklama u ove igre je glavni način generisanja zarade.Nažalost, ponekada reklame koje developeri i izdavači izaberu mogu biti napadne i uznemirujuće, što na kraju kvari kompletno korisničko iskustvo. Zbog toga je Google odlučio da iz svog Play Store-a ukloni oko 600 aplikacija za koje je otkriveno da sadrže “uznemirujuće reklame”, prema mišljenju Google-a.Prema navodima kompanija Google: “Definišemo uznemirujuće reklame kao reklame koje se korisnicima prikazuju na neočekivan način, uključujući onesposobljavanje ili sprečavanje upotrebe funkcija na uređaju. Iako se one pojavljuju u okviru aplikacija, jedna vrsta uznemirujućih reklama je u porastu i nazivamo ih “out-of-context ads” (reklame/oglasi van konteksta), a odnose se na praksu da maliciozni developeri prikazuju reklame na mobilnim uređajima kada korisnik nije aktivan u njihovoj aplikaciji”.
 
Povezana vest: Google Play developeri su do sada zaradili preko 80 milijardi dolara
Google takođe dodaje da je kompanija nedavno razvila inovativan machine-learning pristup za detektovanje kada aplikacije prikazuju reklame van konteksta, što je dovelo do poteza koji je kompanija sada najavila.Izvor: Ubergizmo
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi