Google Maps je postao pretrpan funkcijama koje niko ne želi i ne koristi?

Google Maps je izuzetno koristan servis ali izgleda da polako gubi viziju i udaljava se od onoga što servis čini korisnim

Google Maps ima novu funkciju za svoju Android aplikaciju, koja korisnicima omogućava da prate mesta kao što su firme ili restorani i da od njih dobijaju vesti i ažuriranja kao što bi to dobijali na Instagramu ili Twitteru.Ovo svakako ne predstavlja problem ukoliko je nova funkcija nešto što vam je neophodno, ali takođe čini da Google Maps prestaje da liči na servis koji je bio nekada i sve više podseća na popularne aplikacije koje vas zatrpavaju funkcijama koje ne želite. Veliki broj Google Maps korisnika želi jednostavno mape, navigaciju i procenjeno vreme dolaska na destinaciju i to je to.Kako Mashable primećuje, Google Maps je izuzetno koristan servis ali izgleda da polako gubi viziju i udaljava se od onoga što servis čini korisnim. Samo tokom ove godine, Google je u Maps implementirao neke funkcije čija je upotrebna vrednost pod znakom pitanja, kao što su: kontrola muzike tokom navigacije, planiranje grupnih večera, “uparivanje” korisnika sa restoranima, deljenje nivoa baterije sa prijateljima… Ista slika je bila i u godinama ranije.
Pogledajte još: Evropski proizvođači Android uređaja će uskoro morati da plaćaju naknadu za korišćenje Google aplikacija
Neke od novih funkcija su svakako i korisne, kao što je podsećanje na to gde ste parkirali automobil, ili pomoć pri pronalaženju stanica za punjenje električnog automobila, ili plan saobraćaja u realnom vremenu. Međutim, najveći broj novih funkcija je poprilično beskoristan za najveći broj korisnika koji žele osnovne funkcije od Google Maps-a.Ovo je poprimilo tolike razmere da neki razmatraju prelazak na Apple Maps, iako mapiranje u ovom sistemu nije ni blizu sofisticirano niti precizno u poređenju sa onim što nudi Google.Rast i unapređivanje aplikacija i servisa je velika stvar, kako za developere tako i za korisnike, ali programeri koji rade na aplikacijama moraju u nekom tenutku da zastanu i zapitaju se da li je nešto što žele da implementiraju u servis zaista dobro, kvalitetno i potrebno korisnicima.Izvor: Mashable
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi