Google Messages testira način reakcija na poruke uz pomoć dvostrukog dodira, kao i na aplikaciji Instagram

Eksperimentom sa potencijalnim redizajnom sistema za ćaskanje, Google Messages vam možda ponudi opciju da reagujete na poruke kao na nekim društvenim mrežama

Google Messages testira način reakcija na poruke uz pomoć dvostrukog dodira, kao i na aplikaciji Instagram

Umesto tradicionalnog dugog pritiska na poruku radi pokretanja opcije reakcija, korisnici Google Messages aplikacije mogli bi uskoro da koriste jednostavno dvostruki dodir, odnosno da dva puta brzo dodirnu poruku, kako bi izrazili svoje „emotivne odgovore“. Ova funkcija je, barem u teoriji, vrlo slična kao i lajkovanje objave na Instagram aplikaciji.

Portal 9to5Google pronašao je nizove koda koji upućuju na funkciju reakcije dvostrukog dodira, u najnovijoj beta APK datoteci koja se koristi za instalaciju i distribuciju softvera, u ovom slučaju na Android OS. Za sada, međutim, ova opcija i dalje nije dostupna svim korisnicima, s obzirom na to da je u fazi testiranja.

Ova promena  značila bi odvajanje reakcije na poruku od ostalih dodatnih opcija, koje se mogu aktivirati dužim dodirom na nju, poput kopiranja, označavanja zvezdicom ili brisanja poruke. Na taj način, Google Messages korisnicima može da pruži jednostavniji i direktniji način interakcije.

Iako bi dvostruki dodir za reagovanje mogao delovati kao dodatni korak modernoj komunikaciji, postoji mogućnost da Google dalje optimizuje Messages funkciju kako bi proces bio brži.

Iz koda nije jasno kako bi tačno ovo funkcionisalo, s obzirom na to da bi korisnici i dalje morali da dva puta da dodirnu poruku, a zatim odaberu emotikon za reakciju. Međutim, možda Google jednostavno želi da dvostrukim dodirom samo doda „osnovnu reakciju“, kao što je lajkovanje.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi