Nedavno su se pojavili izveštaji o skoro sat vremena dugim reklamama koje se ne mogu preskočiti na YouTube-u, što je izazvalo ogroman odjek među korisnicima. Mnogi su podelili svoja iskustva o tome kako su reklame postale sve duže i iritantnije.
Anketa otkriva realnu situaciju
Da bi stekli jasniju sliku o ovoj alarmantnoj pojavi, Android Authority je sproveo anketu u kojoj je učestvovalo preko 8.600 korisnika. Rezultati pokazuju:
- 31% ispitanika je prijavilo reklame koje se ne mogu izbeći, a koje su trajale duže od dva minuta.
- 16% je videlo oglase između jednog i dva minuta.
- 12% je prijavilo oglase od 46 do 60 sekundi, dok je isti procenat video reklame do 30 sekundi.
- 5% je naišlo na oglase između 31 i 45 sekundi, što ih takođe frustrira.
- 24% korisnika koristi YouTube Premium pretplatu da bi izbeglo reklame.
„Morao sam da kupim Premium jer mi je YouTube prikazivao reklamu od 20 minuta dok mi je dete slušalo muziku pred spavanje. Još uvek sam besan zbog toga.” – kaže jedan korisnik.
Zvanične tvrdnje Google-a
Prema Google-ovim zvaničnim smernicama, oglasi koji se ne mogu preskočiti, ne bi smeli da traju duže od 15 sekundi na mobilnim uređajima i 60 sekundi na pametnim televizorima.
Međutim, anketa ukazuje na drugačiju sliku:
- Korisnici Samsung TV-a i drugih pametnih televizora prijavljuju ne samo duže reklame, već i serije od tri ili četiri oglasa u nizu.
- Google prebacuje krivicu na „ad blocker-e“, koji navodno mogu da ometaju prikaz reklama i uklone dugme za preskakanje.
- Međutim, mnogo korisnika je prijavilo problem i bez ad blocker-a, što dovodi u pitanje Google-ovo objašnjenje.
Bilo kako, tek istina je da se Google sve više oslanja na agresivnije oblike oglašavanja, a korisnici su sve nezadovoljniji. Iako kompanija tvrdi da poštuje svoja pravila, rezultati ankete jasno pokazuju da nešto ozbiljno nije u redu. YouTube možda testira nove formate reklama, ali sve ukazuje na to da su one postale duže, češće i sve napornije za korisnike.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji