Google otkriva šta su najpretraživaniji pojmovi u Srbiji ove godine

Google je objavio rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2017. godini.

Google je objavio rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2017. godini, nudeći jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji. Ove godine, građani Srbije su se na Google pretraživaču najčešće zanimali za vremenske prilike i vremensku prognozu. Imajuću na umu da se košarkaška reprezentacija Srbije u Istanbula izborila za srebrnu medalju, ne iznenađujuće što je jedan od najpretraživanijih pojmova bio i Eurobasket, Evropsko prvenstvo u košarci. Pored toga, veoma su popularne bile i pretrage popularnih televizijskih sadržaja, pre svega domaćih i inostranih igranih serija i rijaliti programa koji su zabavljali građane u ovoj godini. U produžetku možete pogledati liste najpretraživanijih pojmova, TV serija i događaja u Srbiji tokom 2017. godine. Rang lista 10 najpretraživanijih pojmova:1. Vreme2. Eurobasket3. Zadruga4. Pink5. Ubice mog oca6. Strasti Toskane7. IKEA Srbija8. Ana Brnabić9. Bogdan Bogdanović10. Uzmi račun i pobedi Rang lista 10 najpretraživanijih događaja:1. Eurobasket2. Uzmi račun i pobedi3. Vimbldon4. Izbori5. Rolan Garos6. Fiba Eurobasket7. Evrovizija8. Sajam automobila9. Uskrs10. Beer FestRang lista 10 najpretraživanijih serija:1. Ubice mog oca  2. Senke nad Balkanom  3. Strasti Toskane4. Zaljubljeni neženja  5. Paramparčad   6. Istine i laži  7. Beskrajna ljubav  8. Crna ljubav  9. Nepobedivo srce  10. 13 Reasons Why Izvor: Google

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.