Google Play prodavnica uskoro dobija zabavniji redizajn

Novi izgled Google Play aplikacije nagoveštava manje praktičan, a više interaktivan i vizuelno bogat i zabavan doživljaj za korisnike

Google Play prodavnica uskoro dobija zabavniji redizajn

Tokom sesije „Šta je novo u Google Play-u“ na I/O 2025 konferenciji, Google je prikazao mogući redizajn Play prodavnice, sa fokusom na sekciju aplikacija, poznatu kao „App Home“. Iako su prikazane slike bile renderi, a ne konkretni snimci ekrana, u kontekstu predstavljanja deluju kao deo aktivnog razvojnog procesa.

Novi izgled stavlja naglasak na dinamičnost i otkrivanje sadržaja, sa ciljem da Play prodavnica postane manje formalna i zabavnija. Redizajnirani interfejs koristi vizuelno izražajna rešenja poput slika i videa koji se prostiru od ivice do ivice ekrana, uključujući i statusnu i traku sa aplikacijama. Na primer, prikazan je događaj uživo iz sveta muzike koji promoviše aplikaciju YouTube Music.

Naspram sadašnjeg dizajna, koji koristi pravougaoni karusel, novi izgled uklanja trenutne sekcije poput „Za vas“, „Top liste“, „Ostali uređaji“, „Deca“ i „Kategorije“ i nije poznato gde će te kategorije biti premeštene.

Kako se korisnik pomera kroz sadržaj, otvara se novi sloj sa elementima poput karusela „Više za istražiti“ i „Nedavno korišćene aplikacije“. Ovaj deo podseća na funkciju Collections, čiji sadržaj će uskoro biti direktno integrisan u Play prodavnicu. Takođe je najavljeno da će Collections uskoro biti dostupna i u više zemalja.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Uprkos novom pristupu, karuseli aplikacija ostaju prisutni, ali su sada veći i grupisani po temama, kao što su „Osvrti i mišljenja o albumima“ ili „Strimuj novu muziku i nastupe uživo“. Ističu se i velika zaglavlja kao što je npr „Popularne aplikacije koje treba probati“.

Na stranicama pojedinačnih aplikacija pojaviće se „hero karusel sadržaja“ kao prvi vizuelni element, uz mogućnost slušanja audio uzoraka direktno iz tog prikaza.

Sve u svemu, novi dizajn sugeriše značajan pomak ka sadržajnijem i poželjnijem korisničkom iskustvu, sa naglaskom na otkrivanju novih sadržaja i većoj interaktivnosti. Google Play time želi da se pozicionira ne samo kao prodavnica aplikacija, već kao dinamičan centar digitalnih doživljaja, prenosi 9to5Google.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.