Google pretraga se fundamentalno menja

Google više ne indeksira nove sadržaje kako bi izbegao veliki broj onih nekvalitetnih

Google pretraga se fundamentalno menja

Nedavno je tehnološki guru Vincent Schmalbach izjavio da Google sada više ne indeksira sadržaj novih sajtova (po defaultu), već primenjuje selektivniji pristupe za ulistavanje sadržaja. Ova fundamentalna promena, navodno ima za cilj da se suprotstavi sve većoj ekspanziji nekvalitetnog sadržaja i problemima sa optimizacijom za pretraživače (SEO).

U prošlosti, Google je bio posvećen indeksiranju celokupnog interneta, ali sa eksplozivnim rastom sadržaja, veliki broj nekvalitetnih sadržaja je preplavio mrežu. Istovremeno, sa porastom sadržaja generisanog veštačkom inteligencijom, Google se suočava sa izazovom razlikovanja kvalitetnog sadržaja od sadržaja generisanog mašinama, te je morao da preispita svoju strategiju indeksiranja.

Ključne tačke nove strategije indeksiranja

Google sada funkcioniše u režimu neindeksiranja „po default-u“ i novi sadržaj se indeksira samo kada se smatra zaista neophodnim:

– Sadržaj mora biti dovoljno nov ili popunjavati određenu prazninu, samo činjenica što oblast o kojoj govori objavljeni sadržaj nije široko pokrivena, nije dovoljna sama po sebi;

– Sajtovi sa dobrom reputacijom i autoritetom u određenim oblastima, verovatno će imati više indeksiranog sadržaja;

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter
Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

– Poznati sajtovi će imati više indeksiranog sadržaja, dok će manje poznati sajtovi ili blogovi biti podvrgnuti strožoj selekciji;

– Da bi se izbeglo propuštanje važnih vesti ili ažuriranja, Google će privremeno indeksirati nove sadržaje, a zatim ih nakon određenog vremena ukloniti iz indeksa. Dakle, činjenica da je sadržaj indeksiran ne znači nužno kako Google smatra da je taj sadržaj vredan, prenosi mydrivers.

Sve ovo će uvesti velike promene i uticati na posetu, naročito manjih sajtova koji uzgred manje ili uopšte ne ulažu u oglašavanje kod najveće internet kompanije.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi