Nakon testiranja u beta verziji početkom meseca, Google počinje da uvodi redizajnirani Search vidžet na početnom Android ekranu i to za sve korisnike putem Google aplikacije.
Prethodni dizajn vidžeta je bio jednostavan: izduženi okvir u obliku pilule sa Google „G“ logotipom na levoj strani dok je sa desne strane imao opcione prečice za mikrofon pretraživanja glasom i Google Lens. Novi dizajn zadržava osnovno polje pretrage, ali je smešta unutar dodatnog polja. Prečice su od sada u kružnom obliku i premeštene skroz na desnu stranu, što smanjuje zbijenost elemenata i vizuelni nered. Čak i ako se prečice isključe, vidžet ostaje u dodatnom polju protežući se gotovo do ivice ekrana.

Vidžet je sada nešto viši kako bi se uskladio sa debljim poljima za unos karakterističnim za Material 3 i „Expressive“ vizuelnim pristupom, koji stavlja sve u okvire. Vizuelno podseća na dizajn „Circle to Search“ koji je uveden početkom godine.

Polje u pozadini omogućava da se pozadinska slika vidi čak i kada je efekat providnosti minimalan , dok će unutrašnje forme uvek biti tamnije od spoljašnjih okvira. Minimalna širina potrebna da bi se prikazala sva četiri tastera (uključujući ‘G’ dugme koje otvara Google aplikaciju) sada je 4×1, umesto prethodnih 3×1, što može narušiti postojeći raspored na početnom ekranu.
Redizajnirani vidžet se pojavljuje na Google aplikaciji u verziji 16.19, kao deo server-side ažuriranja. Ako se još uvek ne prikazuje, korisnici mogu pokušati sa opcijom „Force stop“ aplikacije, piše 9to5Google.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji