I Facebook prepisuje od TikToka

Zna se koja je društvena mreža trenutno beleži najveći rast popularnosti, a veteranima ostaje da kradu cake.

Iako nema najveći broj korisnika, svi znaju ko je trenutni kralj društvenih mreža. TikTok je mesto okupljanja mlađih generacija, a svi znamo da na mladima svet (internet) ostaje. Zbog toga, veterani bi se mogli naći u problemu ukoliko ne održe korak, a čini se da, nakon društvene mreže Instagram, i Facebook želi da bude kao TikTok. Prema informacijama sa portala PetaPixel, Facebook priprema jednu veliku izmenu u stilu svog istočnjačkog konkurenta. 

Šta će Facebook promeniti 

Velika promena koju kompanija Facebook uvodi u funkcionisanje svoje društvene mreže jeste način na koji se postovi prezentuju korisnicima. Do sada, kada biste otvorili Facebook, najpre biste videli postove osoba ili stranica koje pratite i koje vas samim tim interesuju. Nije li to upravo i cilj jedne društvene mreže – da vidite šta rade ljudi koje poznajete. 

Međutim, TikTok tako ne funkcioniše, a on je sve popularniji. Stoga, šta je činiti nego promeniti celokupan algoritam preporučivanja sadržaja korisnicima. U budućnosti, Facebook vam više neće donositi “feed” prepun sadržaja vaših prijatelja i onih stranica koje pratite, već će prioritet biti na serviranju popularnog sadržaja, najpre kroz “Reels”. 

Prema rečima Tima Alisona koje su bile deo internog memoranduma koji je našao put do javnosti, “Facebook će početi da se fokusira na preporuku popularnog sadržaja bez obzira na to da li on potiče od osoba sa kojima ste prijatelji”. Pored toga, planira se ponovno spajanje glavne platforme i Messenger aplikacije, kako bi se Facebook što više izjednačio sa mrežom TikTok po pitanju osnovnih funkcionalnosti. 

“Reels” su sve bitniji 

U februaru ove  godine Facebook je predstavio “Reels”, odgovor na kratke video snimke koje je popularizovao TikTok. Od tada se sve veći akcenat stavlja na ovakve video zapise, dok će sada algoritam upravo njih preporučivati sve većem broju korisnika. Koga briga ukoliko vi to uopšte ne želite da gledate, svejedno će vam biti pred očima. 

 
Izvor: petapixel

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi