Instagram će početi da pokazuje upise bez reda, kao Facebook

Reorganizovani news feed će se oslanjati na algoritam za sortiranje fotografija i videa bazirano na onome što korisnike najverovatnije najviše zanima

Instagram je počeo da testira više personalizovaniji feed za korisnike, poručila je kompanija danas. Reorganizovani news feed će se oslanjati na algoritam za sortiranje fotografija i videa bazirano na onome što korisnike najverovatnije najviše zanima. Društvena mreža trenutno organizuje upise od najnovijih ka najstarijim, što često dovodi do toga da ne vidite upise prijatelja. Novi news feed će više podsećati na matičnu kompaniju Instagrama, Facebook.
Direktor kompanije Instagram Kevin Sajstrom rekao je za New York Times da korisnici propuste u proseku oko 70 posto upisa u njihovom feed-u. Kompanija koristi tehnologiju mašinskog učenja kao i druge signale od interesa kako bi odredila koju vrstu sadržaja da primenjuje. Vreme upisa kao i odnos između korisnika će takođe igrati ulogu, pa će vam se češće pojavljivati upisi prijatelja sa kojima stupate u interakciju. Za sada samo neodređeni jednocifreni procenat korisnika testira ovaj algoritam, a kada će funkcija biti objavljena svim korisnicima nije poznato.
Instagram poveća bezbednost, od sada autentikacija u dva koraka
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi